vineri, 17 august 2012

Uzul şi Ab-uzul


M-am săturat să văd babe terorizate stuchind în sân şi stropindu-şi ograda cu apâ sfintită să alunge necuratul. Nu mai vreau să văd nici nonagenari povestind cum au fost puşi să jure cu mâna pe biblie în propriile case şi moşi aduşi în pragul infarctului în interesul democraţiei. Mă afectează. Daca până până acum măcar vârstnicii votau, de acum încolo .... ehehei! nu se vor mai gândi cu cine, ci dacă să voteze.

Spoiala de democraţie pictată pe gardul României, a fost spălată de tot.

Conform paginii oficiale a instituţiei, „DNA desfășoară urmărirea penală pentru infracțiuni de corupție, asimilate și în legătură directă cu acestea. Modificările succesive ale legislației au vizat ca această structură specializată să se ocupe numai de combaterea faptelor de corupție de nivel înalt și mediu. De asemenea, DNA investighează infracțiuni împotriva intereselor financiare ale Comunităților Europene precum și anumite categorii de infracțiuni grave de criminalitate economico-financiară.” După cele văzute la TV se pare ca atribuţiile instituţtiei au fost degradate brusc, subit şi inopinat, de la marea criminalitate economică şi financiară, la dreptul de vot al mătuşii Frosa. Sau poate şi la dreptul meu?

Mă uit la ştiri şi mă crucesc de ce aud. Apoi mă duc, aşa,... preventiv, să-mi pun telefonul la încărcat....Dacă vin şi la mine, să înregistrez convorbirile... Sau mai bine să-mi pun telefonul unui avocat pe comandă rapidă?

Fir-ar! Dacă mie îmi trece prin cap aşa ceva, ce-o fi în mintea celor cu mai puţină şcoală sau tangenţă cu legea dect mine: că uzul dreptului de vot a devenit un delict? Sau că uzul legii poate uşor deveni abuz?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu