miercuri, 26 octombrie 2011

Jurnal de recenzor III

Azi mi-am dat seama cat de bogata sunt. Am recenzat intr-un fost camin de nefamilisti. Baia, o camera bucataria si holul au impreuna 22 de metri patrati. In unitatile locative recenzate pana acum locuiesc intre 3 si 5 persoane. Acolo unde locuiau 5 persoane statea si un catel.  Paradoxal, din 5 persoane, patru lucrau. A  cincea, mama,  fiind bolnava. Stateau in chirie.

Azi am fost si eu recenzata. Ca de la profesionist la profesionist. Doamna mai profesionista ca mine: a pus toate zerourile pe toate formularele.I-am semnat un LC pentru niste vecini plecati. Ne-am consultat asupra numarului de LC la cladiri diferite. Si ne-am plans ca inca nu stim numarul mapei. N-a clipit nici la uniunea consensuala, nici la ateism.

Mi se inchid ochii. Abia astept sa termin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu