miercuri, 29 septembrie 2010

Colacul peste pupaza unei zile proaste

Nimic nu-mi dadea de banuit dimineata ce fel de zi va fi azi. Inainte de serviciu am trecut pe la ai mei sa le duc ceva bun si sa iau ceva bun de mancare.

Apoi, totul a luat-o razna. La serviciu, dis de dimineata vine un coleg cu o problema. Urata. In care sunt, implicit, la mijoc. Apoi vine o colega sa-si verse nervii (cauzati de supraincarcare... si de alte chestii). Am incercat sa discut cu ea, dar era atat de fixata, incat cred ca a plecat fara sa auda sau inteleaga ce aveam de spus. Apoi m-a sunat Marie sa ma roage sa comand eu tortul pentru sarbatoare. Toate astea intre multe alte probleme curente si telefoane de serviciu. Apoi, am vrut sa rezolv prima problema. In loc sa reusesc sa moderez ceva, am deschis o cutie cu viermi (pescarii stiu, dupa ce o deschizi, nu mai poti baga toti viermii inapoi).

Am comandat tortul, am venit acasa, si mi-am pus una bucata chiftea la microunde.

Cioc-cioc, la usa. Cin-sa fie, cin-sa fie? Politia sau musafirii? Deschid usa, Romgazul. Am venit sa va verificam instalatia. N-aveti proiect! Ba am, zic eu si prezint dosarul, facut cu ani in urma, cand s-a contorizat toata scara. Da' nu-i semnnat de punere in functiune! Cum dom'le, ca au fost de la Romgaz si cand am facut reteaua individuala, si cand am facut hornul comun cu vecinii, conform indicatiilor voastre? Da unde-i convectorul? N-am convector. Da in proiect este. Dar nu-l mai am. Si mut fotoliul la o parte, ca sa vada ca nu am convector incorporat in fotoliu.Ei, asta-i buna, si cu ce va incalziti? Cu aer conditionat, nu c-ar fi treaba dumneavoastra. Da de ce n-ati taiat teava de gaz care vine in camera? Poi era in proiect, cum s-o tai? Trebuie taiata. Bine, o s-o tai, convin, obosita. Autogaizerul trebuie "iscirizat", trebuie schimbat cosul si sa luati adeverinta de hornar(?!), tre sa dati o gaura in perete (care a existat, dar au astupat-o cei care au izolat fatada blocului)si tre' sa schimbati teava. Daca nu va taiem tot gazul. Ok. O sa trec pe curent, zic eu, stoarsa, cu gandul sa renunt de tot la Romgaz. Aveti termen 5 zile sa rezolvati, daca nu, va taiem gazul.

Imi fac socotelile in cap: boiler, vreo 500 lei, plita pe curent, vreo 1000 lei. Cred ca vom manca cateva luni numai mancare la cuptor si la microunde.

Il sun pe Silviu sa-i dau vestea si mananc chifteaua, cu gandul sa ma culc, ca sa nu mi se mai intample ceva.

Cioc-cioc, la usa. Din nou? Cin-sa fie, cin-sa fie? Politia sau musafirii? Deschid, un tip: "N-aveti nevoie de ISCIR?". Ma simt ca-n bancurile cu prosti. Imi vine sa bat pe cineva, dar n-am pe cine, asa ca deschid calculatotul si urlu in desert...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu