marți, 23 decembrie 2008

Gasit Bucuria Craciunului.Pastratorului recompensa.


Mi s-a intamplat un lucru deosebit zilele acestea, si m-am gandit ca puteti sa ma ajutati. Dar sa va spun cum a inceput totul...

Nu stiu de unde, tiptil si fara sa-mi dau seama, mi-a intrat in casa bucuria Craciunului.

Dumnezeu mi-e martor ca n-am prea multe explicatii pentru asta. Mi-e destul de greu din mai multe puncte de vedere, dar nu vreau sa le recapitulez acum. Plus ca televizorul ne da numai vesti proaste, iar expertii par a-si fi bazat prevederile pe Cartea Apocalipsei si mai multe nu.

Si totusi...de undeva, a aparut. Nu stiu, dintre brazii din piata, dintre cozonacii de la supermaket, din parfumul portocalelor descojite, de pe net...Habar n-am. Putin prafuita, parca mai putin stralucitoare, si-a facut aparitia in prag. Fara telefon, fara sa verifice daca-s acasa, fara sa sune la interfon. M-a privit oarecum intrebatoare. Ma primesti? Spunea din priviri.

Drept sa spun nu prea aveam vreme de ea, programul meu era masurat la secunda, dar, tot intr-o secunda m-am hotarat sa las totul la o parte. Poftim in casa, fa-te comoda, fii binevenita, i-am zis, fara sa-mi dau seama ce inseamna asta. Pentru ca, imediat, mi-a ocupat toata casa. S-a tolanit pe canapea, mi-a inundat bucataria, s-a ascuns prin cutiile cu globuri si, cand am vrut sa pun sare in bucate, am constatat ca-mi ocupase toate borcanasele cu mirodenii, desi, mi-a explicat ea, cel mai mult ii place in cel cu scortisoara. S-a cuibarit si pe perna lui Tico, fara sa ia seama la maraielile lui.

Cand am gasit-o insa in cutiuta cu antinevralgice (avusesem o zi grea) mi-am dat seama ca e cam mult si am incercat s-o mai trimit pe ici-pe colo, pe la prieteni, pe la rude..in pachetele, mailuri, scrisori, dar s-a comportat la fel ca la mine.

Asa ca, va rog, dati mai departe urmatorul mesaj de urgenta:

Gasit Bucuria Craciunului. Cine n-a gasit-o inca, sa deschida usa si s-o primeasca . Atentie, insa, trebuie s-o tina la el 365 de zile! Pastratorului recompensa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu